Hoe beïnvloed je de spontane bezoeker?

Hoe beïnvloed je de spontane bezoeker?

Als vervolg op de blogpost over de methodische bezoeker wordt de serie voort gezet over de spontane bezoeker. Van de vier MBTI-types moet je de spontane bezoeker op een pagina snel overtuigen. De spontane bezoeker is een snelle beslisser op basis van emotie. Dit type let minder op feiten en deze bezoeker moet je snel bovenaan de pagina met korte krachtige teksten overtuigen. Gebruik hiervoor drie of vier korte zinnen en zet er een groen vinkje voor.

Cialdini en de spontane bezoeker
Eyeopen
is een redelijk nieuwe speler die de hypotheekadvies markt betreed. Op de homepage van Eyeopen.nl wordt de snelle beslisser op zijn wenken bedient. Let op de groene vinkjes en de korte en krachtige formulering. Less is more voor de spontane bezoeker. Daarnaast is de spontane bezoeker gevoelig voor sfeer. De uitstraling moet de bezoeker een goed gevoel geven. Eyeopen.nl heeft een rustig en speels design wat past bij de uitstraling van een nieuwe online speler op de hypotheekadvies markt.

Screen Shot 2015-11-12 at 17.16.18

 

Martin van Kranenburg
Geschreven door: Martin van Kranenburg