Nieuw boek Cialdini: Pre-suasion

Nieuw boek Cialdini: Pre-suasion

Het wereldberoemde meesterwerk van Cialdini “Influence” (1984) – met de bekende zes beïnvloedingsprincipes – is meer dan drie miljoen keer verkocht en is in 30 talen verschenen. Het heeft even geduurd, maar na 10 jaar intensief onderzoek komt Cialdini deze maand met een nieuw boek: Pre-suasion. Cialdini was al co-auteur voor ‘Yes! 50 scientifically ways to be persuasive’ en ‘The small big: smal changes that spark a big influence’, maar na ruim 30 jaar is dit zijn tweede eigen meesterwerk. De verwachtingen zijn hooggespannen en bij de aankondiging van zijn nieuwe boek stond het in korte tijd al als ‘number 1 release’ op Amazon.

Pre-suasion: creëer en kies het juiste moment
Frame your audience! In het boek Pre-suasion beantwoord Cialdini de vraag: “Hoe zorg je ervoor dat mensen maximaal ontvankelijk zijn voor jouw verzoek?” Het is een kwestie van de juiste timing. Het juiste verzoek op het juiste moment.

Het nieuwe boek Pre-suasion wordt op 30 september gelanceerd als Dr. Robert Cialdini in Amsterdam is bij DenkProducties. Wil je daar bij zijn? Het boek ontvangen en laten signeren door Cialdini? Kom dan 30 september naar het seminar de Psychologie van het Overtuigen.

Martin van Kranenburg
Geschreven door: Martin van Kranenburg