Ons verhaal

Geen brein is veilig

Ons verhaal

Wij nemen je graag mee hoe je bewust het onbewuste brein kan beïnvloeden en hoe je met kleine aanpassingen een groot verschil kan maken. Binnen deze context houden we ons bezig met het online beïnvloeden van het beslissingsproces van de mens. Dat kan op basis van meerdere overtuigingsprincipes van onder andere Robert Cialdini. Niet door het herhaaldelijk opdringen van producten of diensten – zoals ouderwetse reclame – maar door houding en gedrag van consumenten te beïnvloeden. Van observeren naar veranderen door middel van overreding en sociale invloed. Zo’n 95% van de beslissingen die we nemen worden gestuurd door ons onbewuste en brein die gevoelig is voor beïnvloeding.

We hopen dat we onze drive over Cialdini’s principes, neuromarketing, design en conversieoptimalisatie middels de whitepaper kunnen overbrengen. Wat we nog leuker vinden is om onze kennis in de praktijk toe te passen, dus wil je ook meer resultaat uit je bestaande bezoekers? Wil je jezelf of je team meenemen in het spel van online persuasion? Bezoekers beter, sneller en onbewust overtuigen? Stuur dan gerust een bericht met je vraagstuk waarmee wij je verder kunnen helpen.

test

Rodesk Rodesk.nl

Laurens Boex is mede oprichter van Rodesk, een creatief bureau voor online beleving. Met een team van ‘digital creatives’ werkt hij voor ambitieuze merken, waarbij hij zich heeft gespecialiseerd in creatieve strategie en user experience. Hiermee helpt hij opdrachtgevers innoveren op web en mobiel. Vanuit persoonlijke interesse sterk geïnteresseerd in de psyche van de mens, en hoe deze - online - te beïnvloeden.

test

Sinds 1998 Conversionfriday.com

Martin van Kranenburg is een veelgevraagd docent, spreker en dagvoorzitter. Zijn expertise ligt op het gebied van conversieoptimalisatie en neuromarketing. Martin heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en het succesvolle vakantiehuizen verhuurplatform Micazu. Hij is een gepassioneerd spreker die je laat zien hoe je websitebezoekers subtiel kunt overtuigen. Hij laat je ervaren hoe je met kleine aanpassingen, grote resultaten boekt. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen. Als docent en trainer is Martin verbonden aan Beeckestijn Business School, Emerce opleidingen, the Talent Institute en is hij expert coach voor de Thuiswinkel.org Talent Circle Conversion.