Ons verhaal

Deze website houdt zich bezig met het online beïnvloeden van het beslissingsproces van de mens, op basis van meerdere overtuigingsprincipes van onder andere Robert Cialdini. Niet door het herhaaldelijk opdringen van producten of diensten (zoals ouderwetse reclame) maar door houding en gedrag van consumenten te veranderen door middel van overreding en sociale invloed.

We hopen dat we onze drive over Cialdini, neuromarketing, design en conversieoptimalisatie middels de whitepaper en het blog kunnen overbrengen. Wat we nog leuker vinden is om onze kennis in de praktijk toe te passen, dus wil je ook meer resultaat uit je bestaande bezoekers? Bezoekers beter, sneller en onbewust overtuigen? Stuur dan nu een bericht met je vraagstuk waarmee wij je verder kunnen helpen.

test

Rodesk

Laurens Boex is mede oprichter van Rodesk, een creatief bureau voor online beleving. Met een team van ‘digital creatives’ werkt hij voor ambitieuze merken, waarbij hij zich heeft gespecialiseerd in creatieve strategie en user experience. Hiermee helpt hij opdrachtgevers innoveren op web en mobiel. Vanuit persoonlijke interesse sterk geïnteresseerd in de psyche van de mens, en hoe deze - online - te beïnvloeden.

test

Sinds 1998

Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing. Hij heeft aan de wieg gestaan van de website van D-reizen.nl en Micazu.nl (thuiswinkel awards winnaar 2011-2014). Hij is nu alweer ruim 9 jaar usability, persuasion en conversie docent bij Lectric Internetopleidingen o.a. voor de Leergang online marketing, de masterclass online overtuigen, de post-HBO opleiding NextMarketeer en de Nima opleiding Customer Insight Manager.

Laatste blogberichten