Schrijven voor conversie

Woorden. Woorden kunnen je conversie maken of onnodig flink laten kraken.

Je hebt een website, online trainingsprogramma of webshop. In B2C of B2B. Dat maakt niet uit. Er komen wel bezoekers ... maar de conversie valt tegen.

Wat kun je dan morgen doen om - zonder tussenkomst van IT - te optimaliseren. Juist, je teksten nu eens écht aanpakken. Tekst is by far het krachtigste middel om van meer zoekers boekers te maken.

Wil je van meer zoekers boekers maken? Leren hoe je de wereldberoemde principes van Cialdini kan toepassen in tekst? Leer in de e-learning Schrijven voor het Brein in 300 minuten hoe je de aandacht van je lezer kan pakken, kan vasthouden en kan sturen naar de juiste call to action. 

Ja, ik wil meer conversie met slimme teksten

 

"Als ik één ding leer tijdens een opleiding of conferentie, is de investering de moeite waard geweest."

Deze zin las ik vandaag in een e-mailnieuwsbrief. Daar zit zeker een kern van waarheid in. Het is tegelijkertijd dé reden waarom ik niet zo vaak deelneem aan cursussen. Het kost zoveel tijd... Tot ik mij aanmeldde voor Schrijven voor het brein.

In 300 minuten leerde ik hoe ik nog betere teksten schrijf. Een cursus in mijn tempo, praktisch, vaak herkenbaar en met voorbeelden. Vanaf nu gaan mijn teksten structureel langs de meetlat van het brein.

"Eenvoud is niet het kenmerk van de beginner. Het is de duur bevochten stempel van de meester."

Bron: review LinkedIn